Request Games

A Few Tips: Before posting in this thread please use the “Search Tab” feature and if it’s not available here at SKIDROWRELOADED then proceed to ask, if you need help or just starting out, it’s OK to post anyway.
► Request Any Games u Want
► No Links To any Other Sites.
► And do say thankyou.
► Request in “Comment Tab

If you got any Game request post it here. And users will help.
READ FIRST
Don’t request two or more Games at the same time please.
So basically each members is allowed the request one Game at the time and can only request another Game when his/her previous request is fulfilled
REQUEST RULES
Before you request be sure you can’t find the Games here on SKIDROWRELOADED

  

179 Comments

  1. Skidrow (10 Jun 2018, 5:49)

    Hi Guys Sry To Remove All Ur Comments Again (Request)
    Because This Post has reached Max Of Comments (+1500 Comments lol)

    U Can Request Now

    Go Go 😀

    Pls Before you request be sure you can’t find the Games here on SKIDROWRELOADED

    Because There is Lot of Request Games Already release On Our Website

  2. Danuer (09 Dec 2018, 10:57)

    Can you add Fallout 76

    Thanks you!

  3. David Fernandes (09 Dec 2018, 11:08)

    Hello, Mutant Year Zero, thank you

  4. C (09 Dec 2018, 11:11)

    This is not a game request, but more of a website feature request..
    It’ll be cool if searched games are ordered in date uploaded/ newest first + oldest first..

    basically a filter tab..

  5. Matan Laor (09 Dec 2018, 11:25)

    From Dust pls
    Thanks :)

  6. PRASHANT S (09 Dec 2018, 11:29)

    please upload the either battlefield 1 revolution edition with all dlc and updates or please upload battlefield v with all dlc and raytracing patch included. Also please upload call of duty infinite warfare with all dlc and updates and modern warfare remastered with update 1.13 and variety map pack dlc (please upload both call of duty together if you can). also please upload call of duty black ops 3 patch 1.32. If it is not cracked please upload call of duty ghosts with all dlc listed in steam with all released updates released. Also please upload call of duty advanced warfare with all dlc listed in steam and all released updates.
    I am waiting for call of duty for very long time. Kindly please upload if you can.
    Thanks in advance

  7. Patrick (09 Dec 2018, 11:31)

    Strategic Command WW II: World at War please. Thank you very much !

  8. PRASHANT S (09 Dec 2018, 11:35)

    If all above games are not cracked please upload wolfenstein the new order and wolfenstein the old blood with all dlc and expansion and updates released.
    Thanks in advance.

  9. Codrean Cantemir (09 Dec 2018, 12:23)

    farming simulator 19,update and patch ,pls :)

  10. kilyan (09 Dec 2018, 12:48)

    Pls EDGE OF ETERNITY latest version
    thx

  11. illuminatBanana (09 Dec 2018, 12:51)

    please add Football manager 2019.
    Thanks Skidrow

  12. Zery (09 Dec 2018, 13:20)

    pls update green hell to version 3.1….tq

  13. Vortex (09 Dec 2018, 13:23)

    Can u post f1 2018 , its a rly good game ,thx u

  14. G.S.F. 6996 (09 Dec 2018, 13:57)

    Boobs Saga
    TY

  15. dasn (09 Dec 2018, 14:07)

    legend of zelda: breath of the wild

  16. best (09 Dec 2018, 14:35)

    Please upload following Games
    1/ The division 1
    2/ Forza Horizon 4
    3/ Battlefield V
    4/ Call of Duty Black Ops 4
    5/ For honor

  17. irongamer (09 Dec 2018, 14:38)

    please upload Strategic Command WWII: World at War thank you

  18. Silvi (09 Dec 2018, 14:50)

    plsss add this game > Player unknown´s battle ground.

  19. Ohmygosh (09 Dec 2018, 15:41)

    donated 15$ and still no GRIP updates released.. i shouldve just buyed the game for 15 more

  20. John (09 Dec 2018, 15:58)

    Hi boys, can get the update of GRAVEYARD KEEPER please?

    Thank you so much!

  21. Arthur Morgon (09 Dec 2018, 16:11)

    please do Red Dead Redemption 2 before othes gamesssss pleasssssssse

  22. ScoutX5 (09 Dec 2018, 16:25)

    Hey skidrow,
    could you update the next 2 games please?

    kingdom and castles
    airport ceo

    appreciate it a lot thx

  23. Marty (09 Dec 2018, 16:28)

    Hello!

    Please Planet Coaster plus the newest Updates?

    Mega Thank you! :-)

  24. PolskaYT (09 Dec 2018, 16:30)

    7 Days To Die Alpha 16.4

  25. jay433 (09 Dec 2018, 16:48)

    Combat Mission: Shock Force 2

  26. xavimox (09 Dec 2018, 17:01)

    mutant: road to edan please.
    thank you.

  27. Peter V Tran (09 Dec 2018, 17:11)

    Berserk and the band of the hawk for PC

    Thank you very much,

  28. Binos (09 Dec 2018, 17:15)

    Football Manager 2019

    the last one you have is FM15

  29. Mordor15000 (09 Dec 2018, 17:20)

    Green Hell 0.3.1 Plz Thank you

  30. Yo (09 Dec 2018, 17:34)

    Rapture Rejects PLZ!!!
    THANK U!!

  31. sarthak (09 Dec 2018, 18:07)

    alpha king master race , i request u to bring MARVEL SPIDERMAN to pc ,please

  32. LastSalvatioN (09 Dec 2018, 18:08)

    Super Street The Game with latest version pls. TY!

  33. sandy (09 Dec 2018, 18:44)

    emperor rise of the middle kingdom gog classic defa please

  34. Bogart Kvamme (09 Dec 2018, 19:30)

    Battlefield V Please 😉

  35. Sumit (09 Dec 2018, 19:42)

    Please add lego marvel avengers antman dlc

  36. Sum (09 Dec 2018, 19:44)

    Lego marvel avengers in please add antman dlc

  37. innocent_ (09 Dec 2018, 19:54)

    BATTLEFIELD V
    Thank You

  38. Alex ionut (09 Dec 2018, 20:08)

    Battlefield V

  39. anon (09 Dec 2018, 20:37)

    Skyrim Special Edition 1.5.62 please :)

  40. crixus (09 Dec 2018, 20:49)

    Mutant Year Zero: Road to Eden . please and thank you so much!

  41. flofloth (09 Dec 2018, 20:59)

    hey can you try HADES from epic game look sick? thank you

  42. Goodfella (09 Dec 2018, 21:00)

    Farming simulator 19 1.2 beta pleaseee

  43. Conrado (09 Dec 2018, 21:02)

    Mutant year zero: road to eden pls

  44. mike (09 Dec 2018, 21:13)

    Cooking simulator when it will be on steam Pretty please.
    Thank you for everything you do !

  45. Dimitrios Milopoulos (09 Dec 2018, 21:25)

    Devil May Cry 5

  46. Atak (09 Dec 2018, 21:59)

    Hades early access

  47. Lobster III (09 Dec 2018, 22:02)

    Mutant Year Zero: Road to Eden.

  48. fenix (09 Dec 2018, 22:10)

    NORTHGARD
    Update: Nidhogg, Clan of the Dragon
    Thanks!

  49. Carlos Valeero (09 Dec 2018, 22:15)

    Mewnbase
    Thank You <3

  50. the.unit (09 Dec 2018, 22:19)

    Hi,
    Mutant Year Zero ^^
    Thanks for advance :)

  51. grey (09 Dec 2018, 22:24)

    Hades

    Thank you

  52. Chuck (09 Dec 2018, 22:29)

    Hey there, I don’t want to request any games but I just wanted to say Thank you for all the hard work you do, have a great day :)

  53. cesare (09 Dec 2018, 22:36)

    RESIDENT EVIL 7 GOLD
    THE COMPLETE EMERGENCY
    SETTLERS HISTORY COLLCTION
    JURASSIC WORLD UPDATE

  54. Algero (09 Dec 2018, 22:52)

    Hi! can you bring to us “mutant year zero” pleeeease???

  55. Sajid (09 Dec 2018, 23:32)

    mutant year zero plz plz plz

  56. hawk (09 Dec 2018, 23:47)

    Hold Your Own v6.02 please

  57. Giorikas (09 Dec 2018, 23:50)

    Guys, seriously, we need Mutant year zero:Road to Eden!

    You can do it, I trust you. Make me proud!!!

    I’ll be waiting, day and night without sleeping or eating till you release the game!

    Thank you in advanced, I love you

  58. Troutman (10 Dec 2018, 0:02)

    Mutant year zero, road to eden

  59. mr.no1 (10 Dec 2018, 0:05)

    can you try to crack persona V ?

  60. Lucipher (10 Dec 2018, 0:08)

    Mutant Year Zero: Road to Eden, thanks.

  61. Daniel (10 Dec 2018, 0:16)

    Hades
    Thank you!

  62. Abhijeet Kumar (10 Dec 2018, 0:24)

    Jump Force for pc ……Please upload it.
    THANKYOU

  63. Madphil (10 Dec 2018, 0:43)

    Hades (Epic launcher, Steam-soon)

  64. SINS (10 Dec 2018, 1:24)

    Mount and Blade : Warband v.1.174 please

    THANK YOU

  65. Dall (10 Dec 2018, 1:37)

    Please latest update Train Sim World. Thank you

  66. jaycee (10 Dec 2018, 1:47)

    nba 2k19 patch 1.06 please and patch 1.07 thanks

  67. skidrow4life (10 Dec 2018, 2:23)

    TOTAL WAR ATTILA, it was here, now i cant find it, its deleted :(((
    Can u reupload it prettyplz?

  68. kisoon (10 Dec 2018, 2:54)

    please update geopolitical simulator 4

  69. Luis Lopez (10 Dec 2018, 2:59)

    the quiet man plis…
    Tanks

  70. nooneishere (10 Dec 2018, 3:44)

    Hades (Epic Store) please.

    Thank You <3

  71. Gideon (10 Dec 2018, 3:57)

    STARCRAFT REMASTERED

    PLEASEEEE <3 <3 <3 WE LOVE YOU SKIDROW.

  72. MRLoki (10 Dec 2018, 4:00)

    Please post pillars of eternity 2 deadfire with all the DLCs once the next one is released.

    The next and last DLC, forgotten sanctum, will be released in just 3 days !

  73. ADITYA NIGAM (10 Dec 2018, 4:40)

    GRIS

  74. B X (10 Dec 2018, 4:44)

    can you update season 2 tekken 7

  75. goingsss (10 Dec 2018, 5:19)
  76. Rydersnake (10 Dec 2018, 5:47)

    Can you upload Dynasty Warriors 7 Empire.Thanks.

  77. Gurkha (10 Dec 2018, 5:58)

    TOURIST BUS SIMULATOR Please

    THANKS.

  78. Spartan (10 Dec 2018, 7:32)

    Please add Tourist Bus Simulator. Thank you.

  79. Tyragon (10 Dec 2018, 7:40)

    The Forest V2.0, thank you.

  80. Bunnz (10 Dec 2018, 7:56)

    Equilinox Please! :)

    Thanks! 😀

  81. kornicska (10 Dec 2018, 8:10)

    battlefield 5 game CPY version or skidrow, what time coming torrent download version??

  82. satria (10 Dec 2018, 8:13)

    assassins creed odysey legacy of the first blade.. thank you

  83. jonas (10 Dec 2018, 9:36)

    Hold Your own V6.02
    please

  84. Mun (10 Dec 2018, 9:38)

    Can I have The Sims 4 please thanks!

  85. Sekar (10 Dec 2018, 9:48)

    Mutant Year Zero: Road to Eden.
    Very much obliged.

  86. ilyas (10 Dec 2018, 9:49)

    hello guys,

    please upload ”Tom Clancy’s H.A.W.X” 1 and 2 both

  87. David (10 Dec 2018, 10:37)

    Forza horizon 4 pls

  88. Kels (10 Dec 2018, 10:50)

    Hades (Epic game store) , Thank you !

  89. Laxman (10 Dec 2018, 11:00)

    tekken 7 new version pls update all new version

  90. Justo (10 Dec 2018, 11:16)

    KINGDOM TWO CROWNS + shougun dlc

    plz plz plz

  91. Thomas (10 Dec 2018, 11:34)

    Please, 7 Days to Die Alpha 17 b208. Thank you

  92. thrunner (10 Dec 2018, 11:36)

    Tourist Bus Simulator

  93. NPanda (10 Dec 2018, 12:03)

    valkyria chronicles 4 plos

  94. falcon (10 Dec 2018, 12:25)

    Hi, can you upload ”the hunted island” please? thanks

  95. JurassicYautja (10 Dec 2018, 12:29)

    Jurassic World Evolution new Update+DLC please :(

  96. Pilari (10 Dec 2018, 12:30)

    Mutant Year Zero is without a doubt the #1 on the big Xmas wish-list

    “Element: Space” is another turn-based strategy recently released that would be nice

    Furthermore I would rly appreciate an update on:
    Jurassic World Evolution (current cracked version 1.4.3. is non-playable for many)

  97. Exdria (10 Dec 2018, 12:36)

    Hello !
    If you can update the game Edge of Eternity, this will be cool !
    The game is unusable without the different hotfix available now.

    Thank you so much for reading !

  98. Joga (10 Dec 2018, 12:39)

    Forza Horizon 4

    Thank you

  99. Pablo (10 Dec 2018, 12:41)

    Mutant Year Zero
    Plis, amazing game.

  100. sheroyasha (10 Dec 2018, 13:04)

    Can you upload Blade and Sorcery
    Thanks

  101. Kamikazw (10 Dec 2018, 13:06)

    BERSERK and the band of the hawk
    ty if you can :)

  102. sandy (10 Dec 2018, 13:20)

    VISCERA CLEANUP DETAIL THE VULCAN AFFAIR CODEX
    PLEASE

  103. Harsh (10 Dec 2018, 13:21)

    Can’t wait CPY BATTLEFIELD V plss fast

  104. Andrew (10 Dec 2018, 13:43)

    I am sorry, but i must bring this again cause Splinter Cell Double Agent link on http://9908xx.com/tom-clancys-splinter-cell-double-agent-emudvd9/ has not been refreshed for years (404 error). There are very few links with broken game, so PLEASE upload it again.. oh and THANK YOU in advance for the effort!

  105. rabser (10 Dec 2018, 13:46)

    pls update skyrim 1.5.62

  106. Porcus (10 Dec 2018, 14:11)

    Mutant Year Zero plx

  107. Hrvoje (10 Dec 2018, 14:29)

    Please update EmergeNYC to version 0.7.4 and 0.7.4D . Thaks.

  108. John March Dapitan (10 Dec 2018, 14:39)

    Please Do the New Devil May Cry 5 i really wanted to play that game… Thanks in Advance Skidrow 😀

  109. Fragolone (10 Dec 2018, 14:42)

    Could you upload: Tourist Bus Simulator?
    Thanks.

  110. Iv Mar (10 Dec 2018, 15:04)

    Bus simulator 18 :)))

  111. Ohmygosh (10 Dec 2018, 15:06)

    Hi, i will be really happy if you release the latest update for GRIP COMBAT, thanks is advance…

  112. AeroooX (10 Dec 2018, 15:15)

    Forza Horizon 4 for pc please ^^

    Thx you :))

  113. IDLE (10 Dec 2018, 15:22)

    The Crew 2

  114. SquirrelNuts (10 Dec 2018, 15:58)

    Any chance for Farming Simulator 19 Beta Version ? Thank You !

  115. Obrad (10 Dec 2018, 16:00)

    Update for xenoverse 2

  116. KokHEHE (10 Dec 2018, 16:07)

    Assassin’s creed Odyssey December update + first part of dlc

  117. Cullen (10 Dec 2018, 16:09)

    Pls add Rugby union team manager 2017
    Ty skidrow!

  118. fcc97 (10 Dec 2018, 16:10)

    Override: Mech City Brawl

  119. Nyrheim (10 Dec 2018, 16:18)
  120. Arka (10 Dec 2018, 16:26)

    Mutant year zero plese 😉

  121. Anon (10 Dec 2018, 16:27)

    Can you add Cube World please?

  122. rata (10 Dec 2018, 16:36)

    Hi, ty for all thoose games.

    I want to request the game: “Redeemer”

    info:
    Engine: Unreal Engine
    Developer: Sobaka Studio
    Platforms: PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch, Microsoft Windows
    Genres: Beat ’em up, Shoot ’em up

  123. Ayush jain (10 Dec 2018, 17:01)

    SALUTE TO YOU GUYS FOR DOING GOOD JOB. LONG LIVE SKIDROW

  124. ilfirin0910 (10 Dec 2018, 17:20)

    Fallout 4 – Codex is down. Please re-up

    Update and DLC working god only Fallout 4 -Codex missing.

    THX.

  125. Minetadi (10 Dec 2018, 17:22)

    CPY HOW MANY DAYS FOR BATTLEFIELD V PLSS IF POSSIBLE CRACK SOON AM DYING TO PLAY THIS GAME ONLY UR THE ONE WHOM I CAN RELY PLSSSS LOVE U SO MUCH

  126. zeeshan (10 Dec 2018, 17:24)

    plz add pokemon thank you

  127. zeeshan (10 Dec 2018, 17:46)

    please add pokemon sun and moon
    thank you

  128. Boris (10 Dec 2018, 17:50)

    Hi Skidrow. Any info when Star Wars Battlefront 1 will get its crack? so eager to play this game. Thank you.

  129. whereareu (10 Dec 2018, 17:58)

    This is my first and only time I want to do this. Here is the game called Override Mech City Brawl. Crack it. Yes. I bought it. http://drive.google.com/drive/u/0/folders/1JHa6AFRGHbA9dgmq17B425PX4UbTRlbn

  130. kornicska (10 Dec 2018, 17:58)

    Please hurry new game upload :) Battlefield V, Division 1 normal offline and online game version, and Call of Duty Blac ops 4 :) Cpy or skidrow or Reload version :) Big big big thx

  131. Fuad (10 Dec 2018, 18:12)

    Football Managers 2019 pls. thx

  132. Driton (10 Dec 2018, 18:13)

    Hi Skidrow can you please crack the Europa Universalis 4 Golden Century 1.28.
    Thank You.

  133. Alfred the Great (10 Dec 2018, 18:13)

    Thrones of Britannia update

  134. Seykou (10 Dec 2018, 18:35)

    Simmiland pls, is only 50mb xD

  135. Levent (10 Dec 2018, 18:38)

    FORZA HORIZON 4

    Thanks!

  136. Marcin (10 Dec 2018, 19:06)

    HI can you update Farming Simulator 19 ,thank you

  137. Toby (10 Dec 2018, 19:17)

    Mutant Year Zero please

  138. Nikita (10 Dec 2018, 19:25)

    Battle Royale Tycoon Thx

  139. welder (10 Dec 2018, 19:47)

    Bus Simulator 2018.

  140. sandy (10 Dec 2018, 20:07)

    Warhammer 40000 gladius relics of war reinforcement pack update v1.1.5 repack codex
    pleease

  141. Cool (10 Dec 2018, 21:33)

    The Forest V1.10 PLS.

  142. Cheeseandacid (10 Dec 2018, 21:33)

    Can you upload NBA 2K19 update 1.07 please and thanks

  143. nizar (10 Dec 2018, 21:44)

    HELLO CAN YOU CRACK LA NOIRE VR CASE FILES PLEASE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  144. ramona flowers (10 Dec 2018, 21:49)

    Lost in Vivo

  145. lul (10 Dec 2018, 21:52)

    The Walking Dead Final Season Episode 3 and 4

  146. Joseph (10 Dec 2018, 22:09)

    Majesty Gold HD

    Majesty 2 Collection

    Please!!

  147. Liam (10 Dec 2018, 22:16)

    Transformers: The Game
    Over The Hedge
    Spy vs Spy
    Motor Mayhem

  148. Rymourdious (10 Dec 2018, 22:23)

    House Flipper would be an awesome addition.

  149. RobTheJob (10 Dec 2018, 22:57)

    Could you please update Startup Company from beta 18 to beta 19 ? Thank you.

  150. Milan (10 Dec 2018, 23:00)

    Mystic Vale.
    Thanks.

  151. roberta (10 Dec 2018, 23:30)

    the sims 2 ulltimate colettion please!!!!!!!

  152. blodo (10 Dec 2018, 23:36)

    The Forest 1.10

    thanks

  153. Renzei Mikhail Parker (10 Dec 2018, 23:56)

    Hello Skidrow!

    Can we have an updated version of need for speed rivals? thanks

    Cheers!

  154. KranaZoli (10 Dec 2018, 23:58)

    Skyrim Special Edition 1.5.62 please

  155. shadows (11 Dec 2018, 0:06)

    shadows of war please.

    thank you in advance

  156. Joshua (11 Dec 2018, 0:38)

    Warhammer: Space Wolf needs an update
    the versions you have uploaded do not work even when you block them in the firewall

  157. thefunniman (11 Dec 2018, 1:01)

    Newer update of owlboy please 😀
    Thank you 😀

  158. Noobster (11 Dec 2018, 2:30)

    An update on Skyrim SE would be nice. Thanks

  159. Bubba (11 Dec 2018, 2:40)

    Monster boy and the cursed kingdom
    Please and thank you Skidrow.

  160. Ralph (11 Dec 2018, 2:40)

    Please upload Dawn of War Dark Crusade with Patches inside ISO.

  161. Aewyrie (11 Dec 2018, 2:49)

    Hi ! Could you get Europa Universalis IV fully updated pls!?

  162. scott (11 Dec 2018, 3:13)

    borderlands 2 goty edition and an updated version of the game “basement” (were you become a drug lord) thanks!

  163. nagato (11 Dec 2018, 3:52)

    Override Mech City Brawl please . Thanks Skidrow

  164. Elar (11 Dec 2018, 3:58)

    Mutant Year Zero: Road to Eden

  165. massiveweeb (11 Dec 2018, 4:22)

    Equilinox would be nice

  166. Jesse (11 Dec 2018, 5:35)

    I would like to see Zoo Tycoon: Ultimate Animal Collection!

    Thanks.

  167. Faraz Ahmed (11 Dec 2018, 5:55)

    hello i want battlefield 5

  168. andrew (11 Dec 2018, 6:00)

    World best exclusive game
    Fortnite upload please

  169. bob (11 Dec 2018, 6:25)

    Mutant Year Zero: Road to Eden

  170. WAYNE (11 Dec 2018, 7:33)

    rugby league live 4
    OR
    rugby league live 3

    THANK YOU

  171. Ravi saini (11 Dec 2018, 7:36)

    Bhai Battlefield v please 🤗🤗🤗🤗😘😘😘🤘🤘😎😉😉

  172. Gio (11 Dec 2018, 8:53)

    Request: Mutant Year Zero: Road to Eden

    Thanks

  173. A Master (11 Dec 2018, 8:57)

    pls upload Don’t starve Shipwreck with latest update including home sea home update.
    plz plz plz
    I cannot locate this update any where over the internet. Hope to hear from you soon!!!!

  174. Craine (11 Dec 2018, 9:08)

    God of war 4 and Marvel’s Spiderman please thank you!!!

  175. Aya (11 Dec 2018, 9:39)
  176. Gretasis (11 Dec 2018, 9:48)

    CPY please crack Yakuza 0 Thank You

  177. Chytrus (11 Dec 2018, 10:32)

    Hi Can you please add Tourist bus simulator ?

  178. jung (11 Dec 2018, 10:53)

    Turing Test please.

  179. Hypervc8 (11 Dec 2018, 11:01)

    Jet’N’Guns 2 pls, thx ^^



Leave a Reply

Yugoslavia | Eureka Seven AO Final Episode: One More Time - Lord Dont Slow Me Down | Men's Christmas Long Sleeve Button Down T-shirt Tops Slim Fit Xmas Dress Shirts